Szybka wysyłka

Darmowa dostawa od 350 PLN

Gwarancja

 

Warunki Gwarancji



1. Jesteśmy pewni jakości produkowanych przez nas wyrobów. Dlatego też gwarantujemy, że produkty sprzedawane w Sklepie są wolne od wad fabrycznych.

2. Udzielamy sześciomiesięcznej gwarancji na terenie Polski na oferowane przez nas produkty.

3. Gwarancja przysługuje pierwszemu właścicielowi będącemu konsumentem w myśl art. 22 KC.

4. Gwarancja obejmuje wady produkcji.

5. Gwarancja nie obejmuje:

  • wad wynikłych z obchodzenia się z wyrobem w sposób niedbały, niewłaściwy, bądź niezgodnie z jego przeznaczeniem - na przykład z powodu noszenia zbyt ciężkich przedmiotów,

  • naturalnego zużywania się wyrobu - w trakcie jego normalnego użytkowania,

  • czynności związanych z czyszczeniem, konserwacją,

  • wad powstałych w związku z warunkami atmosferycznymi,

  • wad powstałych na skutek niewłaściwego przechowywania,

  • produktów objętych rabatem ze względu na wyszczególnioną wadę.

6. Po stwierdzeniu wady nie wolno użytkować produktu.

7. Reklamowany produkt musi być kompletny.

8. Produkt należy wysłać na adres siedziby Sklepu, tj.: Wiklinowy Świat Renata Wnuk, ul. Górka 29, 37-420, Rudnik nad Sanem wraz z dołączonym dowodem zakupu oraz opisem wady.

9. Sklep ustosunkowuje się do reklamacji Klienta w terminie 14 dni roboczych od momentu przyjęcia towaru wraz z opisem usterki.

10. Gwarancja nadaje określone uprawnienia, nie wpływa na uprawnienia ustawowe przysługujące nabywcy z tytułu nabycia wadliwego produktu.

11. Jeżeli za powstałą usterkę odpowiada kupujący, zachęcamy do kontaktu - Sklep udzieli darmowej porady w celu usunięcia wady, bądź - o ile to możliwe - zaproponuje naprawę za niewielką opłatą.

 

 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl